Tvättberg


SSSsssssatan vad kläder jag har då!
Hittade shorts längst ner i tvättkorgen.
Någonting som tyder på att jag fyllt den sedan minst en månad tillbaka. Inte bra.
Fem maskiner tvätt blev det och lär bli en timme övertid på tvättschemat. Blå GAPhals också!

Det blir nog ingen kvällens drink ikväll. Fast imorgon kanske. Vi får se vad det kan bli.



BTW. Hur fan... Näsan? Stackars unge. Och bildfilen heter "ears"!
Ja, det är ju det första man tänker på...
-Doktorn, det är nåt fel på mina öron.
-Näääeeeh... De verkar friska. Men du... Din... eeeeh... näsa?
-Vem kallar du näsa!!?

Kommer ihåg när parlamentet textade om vad politiker sade och det var en fransman med en skitstor näsa som pratade. De dubbade och lade till texten i stil med: "Jag kan en jättekul historia. Den handlar om en kille som hade jättestor näsa. Alla tittade och pekade på honom. De skrattade och sa: Haha, vilken stor näsa... En jättekul historia"

Jag brukade skratta så jag låg dubbelvikt åt de där. : )
Saknar gamla parlamentet och Snacka om nyheter med Stellan Sundahl.
Det var så jävla bra. Blev uppriktigt ledsen när han gick bort. Sven Melander var aldrig lika bra...

Kommentarer
Postat av: nathalie

ja! men tänk tetris :D wow de e nice.

2010-10-06 @ 21:51:11
URL: http://bananashaker.devote.se

Kommentera här

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras... kanske, kanske inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0